• سه شنبه ٣٠ آبان ١٤٠٢-١٣:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٩٦٧
علوی تذکر داد:8-194

شرایط گرمخانه ها تغییر چشم گیری داشته است/ سازمان خدمات اجتماعی آنالیز پیمانکاران گرمخانه‌ها را با دقت انجام دهند

عضو شورای شهر تهران در خصوص شرایط گرمخانه ها و ضرورت آنالیز پیمانکاران گرمخانه ها از سوی سازمان خدمات اجتماعی تذکر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی، عضو شورای شهر، در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره با راه اندازی سازمان بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام(ره) و ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج میراث ماندگار حضرت امام (ره) برای کل جهان اسلام است که امروز سبب نجات بشریت از دست داعش و داعشیان و اربابانشان شده است. ان شاءالله این میراث ماندگار بسیج تا ظهور امام عصر (عج) پر قدرت در خدمت بشریت و انسانیت باشد. 
وی در مورد برخی حواشی سفر خارجی یکی از اعضای شورای شهر، گفت: ایجاد کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران تنها سفر پرسنلش را بررسی می‌کند و سفر اعضای شورای شهر نیز با هماهنگی رئیس شورا انجام می‌گیرد و تا آنجایی که اطلاع دارم؛ هیچکدام از اعضای شورای شهر سفری به اندونزی نداشتند؛ هر چند که اعضا می‌توانند سفر شخصی داشته باشند.
سیداحمد علوی با اشاره به بازدید شب گذشته خود از گرمخانه های تهران، تصریح کرد: با شروع فصل سرما به گرمخانه‌ها و خیابان‌های هدف سر زدیم و انصافاً صحنه‌هایی که در شوش و هرندی دیدیم دیگر به مانند سابق نبود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: شرایط نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده بود و متفاوت بود و دیگر در گوشه گوشه محلات آتشی روشن نبود و از ساعت ۱۰ شب نیز گشت‌های «حامی شهر» و پلیس در محلات مستقر شدند. البته رسیدگی به این افراد جزو وظایف انسانی ما است.
وی تأکید کرد: دوستانمان در سازمان خدمات اجتماعی می‌خواهیم که آنالیز پیمانکاران گرمخانه‌ها را با دقت انجام دهند. چرا که ممکن است در امر غذا، لباس و تجهیزات، با آن آنالیزی که ما پرداختی بر اساس آن انجام می‌دهیم، هماهنگ عمل نکند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: